La meva olimpíada personal

No sóc una persona metòdica, ordenada, constant, coherent i aquestes coses. Quan escric, faig un esforç de síntesi brutal, no m’agrada enrotllar-me (cosa que no vol dir que no ho faci sovint). I ara he d’explicar una cosa que em preocupa i que m’acompanyarà la resta de la meva vida i no sé per on començar. La cosa es diu escoliosi idiopàtica i és una deformació de la columna vertebral. Tot i que l’he tingut tota la vida i fins i tot vaig portar un corsé durant 3 anys de la meva infantesa i adolescència, feia molt temps que vivia fent veure que havia desaparegut. Fins que l’altre dia un osteòpata que em va visitar em va fer tornar a la realitat quan em va recordar que “la cosa” segueix aquí i que, a més, ha empitjorat força. Per tant, si vull pal·liar els estralls que aquesta desviació està causant i causarà amb els anys al meu cos, m’he d’aplicar i deixar el caos per una altra reencarnació: he de fer uns exercissis correctius cada dia de la meva vida de forma metòdica i valenta. Després d’un mes d’enfadar-me, dramatitzar i plànyer la meva sort, he decidit que ha arribat el moment de començar a buscar-hi la part positiva i he descobert que existeix: tinc la possibilitat de lluitar contra “la cosa”! I no em sembla poc. Només he de fer l’esforç de no oblidar-me’n. Com em va dir l’osteòpata: ara comença la meva olimpíada personal!

Anuncis

4 comentaris

Filed under Filosofades

4 responses to “La meva olimpíada personal

  1. caterina

    Sé que és molt fàcil dir les coses des de fora però no sé, jo el que faig quan alguna cosa me costa és prender-me-la com un repte. Els difícils són aquells en que les coses que te proposes no depenen d’un però sinó és diferent. Segur que podràs i amb el temps aprendràs a organitzar-te, encara que costi, o almenys ho intentaràs. I si t’oblides o t’equivoques, no et torturis. Tots som humans i tu també. Així que molts ànims i segur que tot va bé 🙂

  2. parelladefet

    Moltes gràcies pels ànims Caterina! Tens raó, des que m’ho prenc com un repte personal, m’està resultant molt més fàcil.

  3. Ja és una mostra de valor el fet d’explicar-ho en el teu blog.

    Molts ànims. La manera d’afrontar-ho que proposes em sembla força encertada. Què vagi bé. Fins aviat.

Deixa un comentari

